Google Ads


Google Ads, eskiden Google AdWords olarak bilinen, Google tarafından geliştirilen bir dijital reklam platformudur. Reklamverenler, Google arama motorunda ve diğer Google özelliklerinde ve web üzerindeki üçüncü taraf sitelerde reklamlar oluşturup gösterebilirler. Google Ads, reklamverenlerin sadece kullanıcıların reklamlarına tıkladıklarında ödeme yapmasını sağlayan bir tıklama başına ödeme (PPC) modelini kullanır. Platform, hedef kitlelerine ulaşmayı ve reklam amaçlarını gerçekleştirmelerini sağlamak için tüm boyutlardaki işletmeler için geniş bir reklam formatları, hedefleme seçenekleri ve raporlama araçları sunar.

Google Görüntülü Reklamcılık Rehberi

Google Display Network’de kullanabileceğiniz görüntülü reklamlar için çeşitli boyutlar mevcuttur. Bu boyutlar arasında en yaygın olanlar 300×250, 728×90, 160×600 ve 300×600’dür. Bu boyutların hangilerinin en uygun olduğu, hedef kitleniz ve reklamınızın amacına göre değişebilir. Ancak, genellikle mobil cihazlar için daha küçük boyutları tercih etmeniz önerilir. Reklamlarınızı oluştururken, görsel olarak ilgi çekici ve anlaşılır olmalarına dikkat […]

Devamı
Yeniden Pazarlamanın Gücünü Kullanmanın 10 Yolu

Yeniden Pazarlamanın Gücünü Kullanmanın 10 Yolu Yeniden pazarlama, dijital pazarlamadaki en güçlü dönüşüm taktiklerinden biridir. Google ve Bing gibi arama motorları yapay zeka teknolojisini kullanarak şirketlere, daha önce sitelerini ziyaret etmiş kişilere görüntülü ve standart metin reklamlar sunma imkanı tanır. Yeniden pazarlama, insanların web ortamında gezinirken kullanabilecekleri bir reklam filtreleme programına benzer. Geçmiş gezinme alışkanlıklarına […]

Devamı
Takip Etmeniz Gereken 10 Google Ads Performans Göstergesi

Her sektörde yaygın olarak kullanılan temel performans göstergeleri (KPI), bir şeyin ne kadar iyi çalıştığını veya çalışmadığını ölçmek için kullanılır. Google Ads’te yaptığınız kampanyaların ne kadar başarılı olduğunu belirlemek için bu göstergeleri kullanabilirsiniz. Her bir kampanya için anahtar performans göstergelerini anlamak, Google Ads’te çalışan herkes için önemlidir ve kampanya planlaması aşamasında ilk olarak düşünülmelidir. Her […]

Devamı
Google Ads Hesabı (Açma) Nasıl Açılır?

Google Adwords ile İşleniz İçin Reklam Yayınlamak Google Ads hesabı nedir? Google Ads, Google tarafından sunulan bir reklam platformudur. Kullanıcılar Google Ads hesabı açarak, Google arama sonuçlarında ve Google ağında gösterilen reklamları oluşturabilir, yönetebilir ve analiz edebilirler. Google Ads, kullanıcıların hedef kitlelerine ulaşmasını sağlamak için arama, display, video, uygulama ve e-posta reklamları gibi farklı reklam […]

Devamı
Google Adwords ile Yeniden Pazarlama (Remarketing) Nedir, Ne İşe Yarar ve Neden İhtiyacınız Var?

Google Adwords ile Yeniden Pazarlama (Remarketing) Google AdWords’ın yeniden pazarlama özelliği, ziyaretçilerin sitenizi ziyaret ettikten sonra, Google’ın diğer web sitelerinde ve Google arama sonuçlarında onlara özel reklamlar göstermenizi sağlar. Bu, daha önce sitenizi ziyaret etmiş olan kullanıcıları geri kazanmanıza ve daha yüksek bir dönüşüm oranı elde etmenize yardımcı olabilir. Bu özellik, sitenizde ziyaretçilerin geçirdiği süre, […]

Devamı