Özel Günler için Reklam Stratejileri

Özel günler her zaman ilgi odağı oluşturmuş ve insanları bir beklenti içine sokmuştur. Bundan dolayı hem yüz yüze yapılan satışlar da hem de internet üzerinden yapılan satışlarda bu dönemde büyük bir artış gözlemlenmiştir. Yılbaşı, sevgililer günü, kadınlar günü, anneler günü, babalar günü, dini bayramlar, eğitim-öğretim yılı sonları gibi bir çok günü bu listeye dahil edebiliriz. Sizde online olarak satışlar yapıyorsanız kesinlikle kaçırmamanız gereken bir dönemdir. Reklam kampanyaları için en doğru dönem olarak belirtebiliriz.

İnsanlarımız biraz daha vakit yaklaştıkça iyice adapte olmaya başlıyor. Bunun için kampanya zamanlamasını 1 ay önceden başlatıp, son 15 gün kala iyice doruk noktalara çıkartmak gerekmektedir. Daha somut veriler üzerinden hareket etmek istiyorsanız Google’ın tam size uygun bir veri sistemi var. “Google Arama Trendleri” aracı ile somut ve anlamlı veriler elde etmek gayet mümkündür. Bu şekilde kampanyalarınızı daha önceki sistem verilerine göre düzenleyerek daha iyi hale getirebilirsiniz.

Böyle bir kampanya düzenleyecekseniz mutlaka bu arama sonuçlarından faydanlanmanız gerekmektedir.Çünkü bu veriler birerbir olarak toplumun zamanlara bağlı olarak aramalarında ki değişimş hakkında net bilgiler vermektedir.

Ana yapısıyla bu olsa da işletmenizin büyüklüğüne göre uzman bir ekip kurarak veya bir kişi ile bunları yönetmekte tabii ki faydanıza olacaktır.