Özel Günler için Hangi Reklam Stratejileri Uygulamalıyız?

Özel günler, online satış yapan işletmeciler için en önemli dönemdir. Özel günleri, doğru reklam stratejileri ile değerlendiren markalar ise bu dönemden oldukça kazançlı çıkmaktadır.



Özel günler, her zaman ilgi odağı oluşturmuş ve insanları bir beklenti içine sokmuştur. Bundan dolayı, hem yüz yüze yapılan satışlar da hem de internet üzerinden yapılan satışlar da bu dönemde büyük bir artış gözlemlenmiştir. Yılbaşı, sevgililer günü, kadınlar günü, anneler günü, babalar günü, dini bayramlar, eğitim-öğretim yılı sonları gibi bir çok günü bu listeye dahil edebiliriz. Siz de eğer online satışlar yapıyorsanız, kesinlikle kaçırmamanız gereken bir dönemdir. Reklam kampanyaları için en doğru dönem olduğunu söyleyebiliriz.

İnsanlarımız, vakit biraz daha yaklaştıkça iyice adapte olmaya başlamaktadır. Bunun için kampanya zamanlamasını 1 ay önceden başlatıp, son 15 gün kala iyice doruk noktalara çıkartmak gerekmektedir. Daha somut veriler üzerinden hareket etmek istiyorsanız, Google’ın tam size uygun bir veri sistemi var. “Google Arama Trendleri” aracı ile somut ve anlamlı veriler elde etmek gayet mümkündür. Bu şekilde kampanyalarınızı daha önceki sistem verilerine göre düzenleyerek daha iyi hale getirebilirsiniz.

Böyle bir kampanya düzenleyecekseniz eğer, mutlaka bu arama sonuçlarından faydanlanmanız gerekmektedir.Çünkü bu veriler birerbir olarak toplumun zamanlara bağlı olarak aramalarındaki değişim hakkında net bilgiler vermektedir.

Ana yapısıyla bu olsa da işletmenizin büyüklüğüne göre uzman bir ekip kurarak veya bir kişi ile bunları yönetmekte tabii ki faydanıza olacaktır.