Dijital Medya Planlaması

Hedef Kitlenize ulaşmak için
doğru planlama ile çalışın!

Dijital Medya Planlaması, markayı öne çıkarmak, mevcut konumundan üste taşımak ve bilinirliği arttırmak adına yapılan stratejik hamlenin dijital boyutudur. Marka sahibi veya marka yaratmak isteyen kişi veya firmanın karşılıklı fikir alışverişi ile öncelikli hedefler belirlenerek oluşturulan doğru Dijital Medya Planlaması meyvelerini  vermeye başlayacaktır.

Peki nereden başlamamız gerekiyor? Step step öncelikleri belirleyerek ilerlemeliyiz. Sahip olduğunuz ürün ve hizmetlerin analizleri, hitap etmek istediğiniz hedef kitle, en çok yararı sağlayacak olan reklam alanı (Sosyal Medya, Arama Motorları), ve tabii ki en önemli detaylardan biri olan bu Dijital Medya Planlaması için oluşturacağınız bütçenizdir.

Ürün/Hizmet Analizi

Sunduğunuz tüm hizmetlerin veya satacağınız ürünler hakkında incelemeler yapılmalıdır. Pazar durumu, hitap edilecek hedef kitle, yaş analizi, gerekli olan materyaller bu analizler sonrası belirlenecektir.<br/>

Hedef Kitlenin Belirlenmesi

Doğru hedef kitle analizi, doğru bir planlama demektir. Hedef kitlenin en iyi şekilde belirlenememesi halinde bütçenizin doğru kullanımı sağlanamaz. Sunulan hizmet/ürün ile birlikte hedef kitlenizin uyumu kusursuza yakın olmak zorundadır. Hitap edilecek olan kitlenin yaşı, ülkesi, cinsiyeti gibi demografik bilgiler de analizler sonucu belirlenecektir.

Reklam Yayın Alanı Seçimi

Analizler kadar kampanyanın nereden yayınlanacağı da önemlidir. Facebook, Instagram gibi sosyal medya da mı yoksa Google gibi arama motorları üzerinden mi? Yoksa daha farklı bir strateji ile mi? Bunun cevabını başta tecrübemiz, beraberinde güncel araştırmalar sonucu göreceğiz.

Toplam Bütçe

Bütçenin en doğru şekilde belirlenmesi, bu bütçenin de en iyi şekilde kullanılması gerekmektedir. Kampanyanın düzenli olarak optimize edilmesi, bütçenin gerektiğinde başarılı olan kampanya alanlarına kaydırılması kampanya sonuna gelindiğinde maksimum verimle noktalandığının göstergesi olacaktır. Düşük maliyetleri sağlayarak, yüksek verim elde ederek bütçeyi en iyi şekilde kullanmak maksimum başarıyı beraberinde getirecektir.

Adımları başarıyla tamamladık. Gelişimi nasıl takip edeceğiz? Terimlerle kafanızı karıştırmadan tamamen şeffaflık ile birlikte net açıklamalar, düzenli aralıklarla sunacağımız raporlamalar, kampanya durumu, etkileşim bilgileri, kampanyanın efektif etkinliği gibi analizler yapılmakta olup devamlı olarak optimizasyonlar ile geliştirilmektedir. Doğru analizler Dijital Medya Planlamasında en önemli etkendir. LIM Creative uzman ve deneyimli ekibi için tüm adımları sizin için yönetir, en etkili şekilde markanıza fayda sağlar. 

Şeffaflık, net bilgilendirmeler, bilgi ışığında analizler sonrası yapılan sunumlar LIM’in temel ölçütleridir. Stratejilerimiz de ise “Know – How”u dikkate alıp ilerliyoruz. Sizde Dijital Medya Planlama hizmetimizden en etkili şekilde faydalanarak markanızı üst noktalara çıkartın, LIMitleri kaldırın.
 

Dijital Medya Planlaması İlgili Kategoriler