CPM Nedir?

Cost Per Mile – Thousand yani “Bin Gösterim Başı Maliyet”tir. Bu teklif üzerinden reklamı aldığınızda 1000 gösterimden sonra belirlediğiniz tutar üzerinden her bin görüntülemede fiyatlandırma tarafınıza yapılır.

BGBM Nasıl Çalışır?

Reklam ağında yalnızca görüntülenebilir olarak hesaplanmış gösterimler için tarafınıza fiyatlandırma yapılsın istiyorsanız, BGBM (Bin Gösterim Başı Maliyet) stratejisini kullanabilirsiniz. Reklamınızın öncelikle görüntülendi sayılabilmesi için yüzde ellisinin ekranda bir saniye veya daha fazla süre gösterim alması şarttır. Video reklamlar biraz daha farklı olarak iki saniye veya daha fazla süre oynadığında görüntülenebilir olarak hesaplanmaktadır.

Bu kampanya da dikkat etmenz gereken en önemli nokta hedefleme yaparken “Yalnızca Görüntülü Reklam Ağı” teklif stratejisini işaretlemeniz şarttır. Bu teklifi seçerek kampanyayı oluşturmuş olur, sorun yaşamadan reklamlarınızı yürütebilirsiniz.
Kısaca bu strateji tıklama yerine görüntülemeye önemli gören reklam verecek kişiler için son derece uygun bir stratejidir. Bu şekilde gösterimler en üst seviyeye çıkmış olur.

Avantajları

  • Fiyat – performans bazında en uygun ancak en yüksek görüntülenmeye ulaşmanızı sağlar.
  • Tıklama yerine görüntülemeye önem veriyorsanız,
  • Bu strateji de ödeyeceğiniz miktarı kendiniz belirliyor olmanız,
  • Belirlediğiniz maksimum ödeme tutarının üzerinden ekstra olarak daha fazlasını harcamaz.

Teklif Stratejisi Nasıl Kullanılır?

Reklam Grubu: İki seçenekten ilkidir. Hedeflemenizi reklam grubu şeklinde belirtirseniz bu gruptaki tüm anahtar kelimeler ve yerleşimler göz önünde bulundurularak BGBM stratejisine sahip olmuş olursunuz. Aynı zamanda tek noktadan tüm reklamlarınızı takip etmenize yarar sağlar.

Yerleşim Yeri: Bu strateji de her yerleşim yeri için BGBM seviyesini ayrı ayrı tekliflendirme yapmanızı sağlar. Bu şekilde daha çok dönüş getireceğini veya getirdiğini düşündüğünüz yerleşim yeri teklifleri istediğiniz zaman yükseltme avantajını yakalarsınız.